Mediability tilbyder en række supporttjenester, fra hotline telefonsupport inden for normal åbningstid til SLA baserede serviceaftaler 24/7/365.

Hotline telefonsupport

Ring på tlf. 3360 5060 mellem 9 og 16 for telefonsupport på produkter og udstyr leveret af Mediability. Du kan også sende os en mail på support@mediability.dk. Jo bedre, du på forhånd har kvalificeret problemet, jo hurtigere og bedre kan vi hjælpe dig.

Utvidet telefonsupport

For kunder med serviceaftale kan der aftales support uden for normal åbningstid. Hjælpen rekvireres på support@mediability.dk

Remote access

Problemer med software eller konfiguration kan ofte rettes via remote access. Vi bruger Team Viewer til at logge på vores kunder udstyr. TeamViewer klient kan downloades her

Det er en fordel, hvis du kender versionsnumre af programmel etc., før du kontakter supporten.

On-site service

Når det er nødvendigt for at løse en supportsag, så udfører vores teknikere support on site hos vores kunder.

Opfølgning på leverandørsupport

Vi tilbyder også serviceydelser, som udføres af vores leverandører. Dette kan være tilfældet i både i en eventuel garantiperiode og i forbindelse med supportaftaler. Efter reparation af udstyr hos en leverandør, checker vi, at udstyret fungerer, som det skal og opdaterer logningsinformation. Hvis udstyret er under garanti foretages reparation uden særskilt fakturering af kunden.

Erik Storgaard

Service Manager

Registrer en servicesag her:

Udfyld skemaet med dit navn og en beskrivelse af fejlen. Tryk send, og sagen registreres automatisk i vort servicesystem. Vi kontakter vi dig så snart som mulig med en løsning.

 

Fields marked with an * are required